• تلفن09001203085
  • آدرستهران، نیاوران, دزاشیب, مجتمع کامپیوتری شمرون ط 1 واحد 1080
  • ساعتهای آزاد0900 120 30 85
  • تلفن09001203085
  • آدرستهران، نیاوران, دزاشیب, مجتمع کامپیوتری شمرون ط 1 واحد 1080
  • ساعتهای آزاد0900 120 30 85

6 روش ساده برای افزایش اعتبار دامنه Domain Authority

6 روش ساده برای افزایش اعتبار دامنه Domain Authority

6 روش ساده برای افزایش اعتبار دامنه Domain Authority

6 روش ساده برای افزایش اعتبار دامنه Domain Authority از محتوا من.

صدها عامل وجود دارد که گوگل از آنها برای تعیین رتبه وب سایت در موتورهای جستجو استفاده می کند.

یکی از موارد خاصی که در طول سال ها اهمیت زیادی پیدا کرده است استفاده از اعتبار دامنه یک وب سایت است.

Domain Authority معیاری است که توسط Moz توسعه یافته است.

هرچه اعتبار دامنه شما بالاتر باشد احتمال اینکه رتبه موتور جستجو بالاتری داشته باشید و ترافیک وب بیشتر و بهتری دریافت کنید بیشتر می شود.

اعتبار دامنه شما همچنین راه خوبی برای اندازه گیری تلاش های سئوی شما و همچنین مقایسه قدرت وب سایت شما با وب سایت های رقیب شما است.

Domain Authority در مقابل Page Authority

قبل از اینکه بخواهیم به این موضوع بپردازیم که چگونه اعتبار دامنه در نظر گرفته می شود و چگونه می توانید اعتبار دامنه سایت خود را بهبود بخشید

مهم است که آن را از اعتبار صفحه متمایز کنید.

اتوریتی صفحه یک معیار مشابه است اما به جای اندازه‌ گیری قدرت کل دامنه یا زیر دامنه قدرت رتبه‌ بندی یک صفحه وب را اندازه‌ گیری می‌ کند.

Moz چگونه اعتبار دامنه را محاسبه می کند؟

Domain Authority در مقابل Page Authority
Domain Authority در مقابل Page Authority

امتیاز دامنه در مقیاس 1 تا 100 (1 بدترین 100 بهترین) با استفاده از الگوریتم طراحی شده توسط Moz است.

مقیاس لگاریتمی آن به این معنی است که اگر اعتبار دامنه شما در 20 یا 30 باشد

بهبود امتیاز شما بسیار آسان تر از زمانی است که در 70 یا 80 باشد.

دامنه اتوریتی بین 40 تا 50 متوسط بین 50 تا 60 خوب و بالای 60 عالی در نظر گرفته می شود.

از بیش از 40 عامل مختلف استفاده می کند اما موارد زیر برخی از مهمترین آنها هستند:

پیوند دادن دامنه های ریشه – این تعداد بک لینک های منحصر به فردی است که وب سایت شما به دست آورده است.

بنابراین اگر 20 لینک خارجی از دو وب سایت مختلف به دست آورده باشد، شما فقط دو دامنه ریشه لینک دهنده داشته اید.

به دست آوردن چند لینک از وب سایت های مختلف، رتبه شما را بیشتر از به دست آوردن تعداد زیادی لینک از یک وب سایت افزایش می دهد.

MozRank – MozRank معیاری است که برای امتیاز دادن به قدرت لینک های خارجی وب سایت شما استفاده می شود.

نه تنها تعداد لینک هایی که به سایت شما اشاره می کنند، بلکه کیفیت آن لینک ها را نیز در نظر می گیرد. کیفیت از کمیت پیشی می‌ گیرد

به این معنی که یک لینک خارجی خوب بهتر از دو لینک با کیفیت پایین است.

MozRank از مقیاس 0-10 استفاده می کند (که 10 بالاترین است).

میانگین امتیاز MozRank برای یک وب سایت 3 است.

سئو اصولی سایت در محتوا من

MozTrust – مانند MozRank MozTrust معیاری است که برای کمک به تعیین کیفیت لینک های خارجی شما استفاده می شود.

با این حال از این نظر کمی خاص تر است که نشان می دهد وب سایت شما چقدر به وب سایت های قابل اعتماد متصل است.

وب سایت های مورد اعتماد سایت های .edu یا .gov هستند.

حتی اگر یک سایت .edu یا .gov به سایتی پیوند دهد که سپس به شما پیوند داده شود

این نشانه اعتمادی است که به افزایش MozTrustrating شما کمک می کند که همچنین بر اساس رتبه بندی 0-10 است.

تولید محتوای با کیفیت – محتوا یکی از عوامل اصلی است که رتبه بندی یک وب سایت در موتورهای جستجو بر اساس آن است

بنابراین جای تعجب نیست که کیفیت محتوای وب سایت شما عاملی در تعیین اعتبار دامنه آن باشد.

در حالی که اعتبار دامنه ممکن است به بهبود رتبه موتور جستجوی شما کمک کند اما با آن ارتباط نزدیکی نیز دارد.

افزایش سئو سایت با DA
افزایش سئو سایت با DA

سیگنال های اجتماعی – گوگل از سیگنال های اجتماعی به عنوان یکی از عوامل اصلی در شناسایی محتوای با کیفیت استفاده می کند.

برای مثال می‌ توان فرض کرد که محتوایی که صدها بار به اشتراک گذاشته شده لایک شده و درباره آن نظر داده شده است

باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

Moz از سیگنال های اجتماعی یکسانی در تعیین امتیازهای اعتبار دامنه استفاده می کند.

دوستی با موتورهای جستجو – این به استفاده از سئو و همچنین ساختار سایت و کاربر پسند بودن وب سایت شما اشاره دارد.

ساختار سایت می تواند مستقیماً بر قابلیت استفاده تأثیر بگذارد، زیرا ساختار ضعیف سایت باعث می شود سایت شما برای پیمایش مشکل باشد.

همچنین خزیدن صحیح و فهرست بندی سایت شما را برای موتورهای جستجو دشوار می کند که می تواند به رتبه بندی شما آسیب برساند.

این برای اعتبار دامنه شما نیز ضروری است.

نتیجه گیری افزایش سئو سایت با DA

اعتبار دامنه به چند دلیل مهم است.

این به شما امکان می دهد عملکرد کلی وب سایت خود را قضاوت کنید.

همچنین به شما امکان می دهد امتیاز خود را با وب سایت های رقیب مقایسه کنید تا ببینید در چه جایگاهی هستید.

با شناسایی اعتبار دامنه سایت‌ های دیگر می‌ توانید سایت‌ های دیگری را که ارزش پیوند دادن به آن‌ ها را در محتوای خود دارند

و همچنین سایت‌ هایی را شناسایی کنید که دارای مقامات صنعتی هستند که ارزش ایجاد رابطه با آنها را دارند.

ناگفته نماند که می تواند به ایجاد ترافیک قوی تر کمک کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *