• تلفن09001203085
  • آدرستهران، نیاوران, دزاشیب, مجتمع کامپیوتری شمرون ط 1 واحد 1080
  • ساعتهای آزاد0900 120 30 85
  • تلفن09001203085
  • آدرستهران، نیاوران, دزاشیب, مجتمع کامپیوتری شمرون ط 1 واحد 1080
  • ساعتهای آزاد0900 120 30 85

راهنمای کامل کلمات کلیدی Long Tail و چرا باید از آنها استفاده کنید

راهنمای کامل کلمات کلیدی Long Tail و چرا باید از آنها استفاده کنید

راهنمای کامل کلمات کلیدی Long Tail و چرا باید از آنها استفاده کنید

راهنمای کامل کلمات کلیدی Long Tail و چرا باید از آنها استفاده کنید از محتوا من.

وقتی صحبت از استراتژی های سئو به میان می آید اغلب در مورد کلمات کلیدی می شنوید.

چه کلمات کلیدی باید در وب سایت شما باشد؟

آیا داشتن کلمات کلیدی مناسب در صفحات وبلاگ یا محصول شما واقعا می تواند منجر به تبدیل یا اقدام شود؟

اما آیا می دانستید که کلمات کلیدی انواع مختلفی دارند؟

همچنین ممکن است شنیده باشید که رتبه بندی کلمات کلیدی بلند آسان تر است زیرا رقابت کمتری دارند و هدف خاص کاربر را در نظر می گیرند.

اما دقیقاً کلمات کلیدی بلند چیست؟

در اینجا یک راهنمای ساده و مقدماتی برای کلمات کلیدی طولانی و نحوه استفاده از آنها در سایت خود آورده شده است.

انواع مختلف کلمات کلیدی چیست؟

سه نوع کلمه کلیدی وجود دارد که عبارتند از کلمات کلیدی In-depth، Broad و Long Tail.

بیایید هر یک از این انواع را بررسی کنیم.

کلمات کلیدی عمیق توضیح یا In Depth چیست؟

کلمات کلیدی عمیق کلیدواژه هایی هستند که حجم بیشتری نسبت به عبارت کلید واژه گسترده تر جستجو می شوند.

کلمات کلیدی عمیق معمولا حاوی ارزش یا اطلاعات بیشتری هستند. “بهترین لپ تاپ زیر 1000 دلار” نمونه ای از یک کلمه کلیدی عمیق است.

کلمات کلیدی عمیق آنهایی هستند که اطلاعات بیشتری در مورد یک محصول یا خدمات ارائه می دهند.

به عنوان مثال، “بسته تعطیلات مسافرتی” یک کلمه کلیدی عمیق است زیرا جزئیات بیشتری در مورد محصول ارائه می دهد:

به عنوان مثال چند روز/شب طول می کشد، محدوده قیمت و غیره.

در مقابل «قهوه‌ ساز» یک کلمه کلیدی عمیق نیست زیرا فقط به ما می‌ گوید در مورد چه نوع قهوه‌ ساز صحبت می‌شود.

بنابراین هنگام انتخاب کلمات کلیدی به آنچه می خواهید مردم قبل از خرید محصول شما بدانند فکر کنید.

این به شما کمک می کند کلمات کلیدی مناسب را برای استفاده در وب سایت خود پیدا کنید.

همچنین توجه داشته باشید که همه کلمات کلیدی یکسان ایجاد نمی شوند.

در برخی موارد اصطلاح “عمق” ممکن است در واقع به معنای “اطلاعات بیش از حد” باشد و در واقع می تواند شانس خرید محصول شما را کاهش دهد!

کلمات کلیدی گسترده یا Broad چیست؟

کلمات کلیدی گسترده یک اصطلاح جامع هستند که برای توصیف هر کلمه ای که توسط افراد جستجو می شود استفاده می شود.

اگرچه انواع مختلفی از کلمات کلیدی گسترده وجود دارد آنها را می توان به دو دسته اصلی تقسیم کرد:

حجم جستجو و هدف جستجو.

حجم جستجو به تعداد دفعاتی که یک کلمه کلیدی خاص در گوگل جستجو می شود اشاره دارد.

هدف جستجو به هدف جستجو اشاره دارد.

به عنوان مثال شخصی که به دنبال یک محصول خاص است ممکن است از یک کلمه کلیدی گسترده مانند “چاپگر حرارتی” استفاده کند

در حالی که شخصی که به دنبال اطلاعات کلی در مورد چاپگرها است ممکن است از کلمه کلیدی هدفمندتری مانند “چاپگر لیزری” استفاده کند.

استفاده از کلمات کلیدی گسترده چندین مزیت دارد.

اول آنها به شما اجازه می دهند از محبوبیت جستجوهای مرتبط استفاده کنید که می تواند شانس شما را برای رتبه بندی خوب

در نتایج جستجوی ارگانیک افزایش دهد.

دوم از آنجایی که شما یک دسته کامل از اصطلاحات را هدف قرار می دهید کلمات کلیدی گسترده به احتمال زیاد ترافیک بیشتری را از سوی افرادی که

به دنبال محصولات یا خدمات مرتبط هستند جذب می کنند.

سوم کلمات کلیدی گسترده نیز ممکن است سرنخ ها و ارجاع های خوبی را برای شما فراهم کنند

زیرا افرادی که لیست شما را می بینند و روی آن کلیک می کنند ممکن است به کسب و کار شما علاقه مند باشند و بخواهند

در مورد آن اطلاعات بیشتری کسب کنند.

کلمات کلیدی طولانی یا Long Tail چیست؟

آموزش کلمات کلیدی طولانی
آموزش کلمات کلیدی طولانی

کلمات کلیدی بلند عباراتی هستند که با کلیدواژه اصلی مرتبط هستند.

آنها اغلب خاص تر هستند و می توانند به ایجاد ترافیک بیشتر برای یک سایت کمک کنند.

آنها همچنین سخت ترین رتبه بندی هستند اما می توانند بسیار قدرتمند باشند.

کلمات کلیدی بلند عباراتی هستند که با کلیدواژه اصلی مرتبط هستند.

آنها اغلب خاص تر هستند و می توانند به ایجاد ترافیک بیشتر برای یک سایت کمک کنند.

مزایای استفاده از کلمه کلیدی Long Tail با استراتژی های سئو

کلمات کلیدی بلند کلمات کلیدی هستند که حجم جستجوی بالایی دارند اما به اندازه همتای خود کلید واژه head محبوب نیستند.

آنها برای هدف قرار دادن مخاطبان خاص و رتبه بندی بالاتر در جستجوها استفاده می شوند.

این کلمات کلیدی معمولا رقابت کمتری دارند و با استفاده از ابزارهایی مانند Google Adwords Keyword Tool قابل یافتن هستند.

مزایای استفاده از کلمات کلیدی طولانی با استراتژی های سئو عبارتند از:

افزایش ترافیک ارگانیک، افزایش نرخ تبدیل، افزایش رتبه برای موضوعات یا جایگاه های خاص، و توانایی هدف قرار دادن مخاطبان خاص.

استراتژی های مختلف برای ایجاد ایده و یافتن کلمات کلیدی بلند

استراتژی های مختلف برای تولید ایده و یافتن کلمات کلیدی بلند به شرح زیر است:

– جلسات Brainstorming

– تحقیق کلمات کلیدی

– ابزار Brainstorming

اما قبل از تشکیل جلسه و قرار دادن کلاه های فکری خود ابتدا باید بفهمید که چه چیزی یک کلمه کلیدی خوب را می سازد.

یک کلمه کلیدی خوب کلمه ای است که با موضوع وب سایت شما مرتبط باشد و پتانسیل بالایی برای تبدیل داشته باشد.

چندین فاکتور برای انتخاب یک کلمه کلیدی خوب وجود دارد از جمله حجم جستجو، رقابت، سهولت استفاده و ارزش تجاری.

هر چه حجم جستجوی یک کلمه کلیدی بیشتر باشد احتمال جستجوی آن توسط بازدیدکنندگان سایت شما بیشتر می شود.

عامل مهم دیگر رقابت است:

هر چه کلمه کلیدی رقابت بیشتری داشته باشد شانس بیشتری برای بازدیدکنندگان سایت شما پیدا خواهد کرد.

این به این دلیل است که مردم تمایل دارند کلمات کلیدی را انتخاب کنند که مورد تقاضای بازاریابان زیاد باشد.

عامل دیگر سهولت استفاده است:

کلمات کلیدی با املا یا دستور زبان پیچیده کمتر از کلمات کلیدی با املا و دستور زبان ساده جستجو می شوند.

در نهایت ارزش تجاری به این اشاره دارد که یک کلمه کلیدی چقدر می تواند برای شما درآمد داشته باشد.

به عنوان مثال اگر شما محصولاتی را به صورت آنلاین می فروشید کلمات کلیدی که ارزش تجاری بالایی دارند احتمالاً منجر به تبدیل بیشتر می شوند.

اگر همه این‌ ها کار سختی به نظر می‌ رسند و می‌ خواهید با داشتن کلمات کلیدی بلند و مناسبی که می‌توانند منجر و تبدیل برای سایت شما ایجاد کنند

شروع کنید در صورت تمایل با شماره 09190808097 مهندس رمضانی تماس بگیرید یا سئوی ما را بررسی کنید.

صفحه خدمات برای دریافت ایده از انواع سئو که می توانیم برای شما انجام دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *