• تلفن09001203085
  • آدرستهران، نیاوران, دزاشیب, مجتمع کامپیوتری شمرون ط 1 واحد 1080
  • ساعتهای آزاد0900 120 30 85
  • تلفن09001203085
  • آدرستهران، نیاوران, دزاشیب, مجتمع کامپیوتری شمرون ط 1 واحد 1080
  • ساعتهای آزاد0900 120 30 85

راهنمای مدیریت امتیاز اسپم وب سایت Spam Score

راهنمای مدیریت امتیاز اسپم وب سایت Spam Score

راهنمای مدیریت امتیاز اسپم وب سایت Spam Score

راهنمای مدیریت امتیاز اسپم وب سایت Spam Score از تیم محتوا من.

Spam Score چیست و چه کاربردی دارد؟

در اصل Spam Score همان کاری را که روی قلع می گوید انجام می دهد.

این سیستمی است که توسط شرکت داده‌های SEO و نرم‌افزار Moz توسعه داده شده است که تلاش می‌کند تا بفهمد

که وب‌سایت‌ های هرزنامه چقدر هستند و متعاقباً چقدر یک وب‌سایت قابل اعتماد است (یا نیست).

سایت ها در مقیاس 0 تا 17 درجه بندی می شوند که 0 بهترین (معتبرترین) و 17 بدترین (کمترین اعتماد) است.

در عصر حاضر این فقط موردی نیست که مدیران وب‌سایت‌ها و صاحبان کسب‌ و کار مراقب امتیاز اسپم وب‌سایت‌ های خود باشند و آن را رها کنند.

امروزه بازاریابان دیجیتال وبلاگ نویسان تولیدکنندگان محتوای آنلاین و کسب و کارهای آنلاین آگاه به رسانه

معمولاً امتیازات اسپم وب سایت هایی را که در فکر کار یا همکاری با آنها هستند

قبل از پیگیری فعالانه بک لینک از طریق ابتکار عمل و مشارکت بررسی می کنند.

راهنمای مدیریت امتیاز اسپم وب سایت Spam Score

به هر حال به عنوان یک کسب و کار نمی‌ خواهید وب‌ سایت‌ های هرزنامه‌ ای به شما پیوند داده شوند

از ترس اینکه ممکن است روی پورتفولیوی بک لینک سایت شما تأثیر منفی بگذارند و متعاقباً اگر سایت شما به‌طور الگوریتمی

توسط گوگل یا سایر موتورهای جستجو جریمه شود روی دید ارگانیک تأثیر منفی بگذارد.

همچنین شما به عنوان یک نویسنده نمی‌ خواهید کارتان با چنین سایت‌ هایی مرتبط باشد

زیرا می‌ تواند در چشم همکاران آینده شما را با شهرت بدی مواجه کند.

این نظریه مطرح شده است اما هرگز به طور تجربی ثابت نشده است که داشتن پیوند از وب سایت هایی با سطوح بالای

اسپم اسکور Spam Score لینک به سایت شما می تواند بر رتبه بندی جستجوی ارگانیک آن تأثیر منفی بگذارد.

هر چه سایت های مشکوک بیشتری در نمایه بک لینک خود داشته باشید احتمال اینکه سایت شما

جریمه لینک گوگل را برای اعمال لینک سازی سایه دار نیز دریافت کند بیشتر می شود.

چگونه امتیاز اسپم سایت Spam Score را بررسی کنم؟

یافتن سطح امتیاز هرزنامه یک وب سایت بخش آسانی است.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که URL وب سایت خود را در باز کردن سایت Explorer Moz وارد کنید و فوراً یک گزارش کوچک برای شما ایجاد می کند.

این گزارش معیارهای دیگر از جمله اعتبار دامنه/صفحه و پیوندهای ورودی را به تفصیل شرح می‌دهد

اما برای جلوگیری از نفوذ ما فقط بر عنصر امتیاز هرزنامه تمرکز می‌کنیم.

همانطور که از نمونه انتخاب شده به صورت تصادفی در زیر مشاهده می کنید

وب سایت محتوا من در حال حاضر تا آنجا که به Spam Score مربوط می شود تمیز است و امتیاز 0 از 17 ممکن را کسب کرده است.

راهنمای مدیریت امتیاز اسپم وب سایت Spam Score
راهنمای مدیریت امتیاز اسپم وب سایت Spam Score

علاوه بر دریافت امتیاز هرزنامه برای صفحه اصلی وب سایت خود می توانید امتیازات فردی هر صفحه در سایت خود را نیز دریافت کنید.

اغلب اوقات تا جایی که به امتیاز اسپم مربوط می شود ممکن است صفحه ای که عمیق تر در معماری سایت شما قرار دارد مشکل ساز باشد.

از این نظر Open Site Explorer به شما این امکان را می دهد که در صورت بروز این مشکل، به صورت دستی نقاط مشکل را در سایت خود مشخص کنید.

اگر داده‌های Spam Score برای سایت من وجود نداشته باشد به چه معناست؟

از آنجایی که خزنده Moz موفق به خزیدن همه سایت‌ ها در اینترنت نشده است این احتمال وجود دارد که وب‌ سایت شما توسط Moz ایندکس نشده باشد

و بنابراین امتیاز اسپم به آن اختصاص داده نشود.

به طور کلی این فقط در مورد وب سایت های نسبتاً جدید یا نسبتا مبهم اتفاق می افتد.

یکی از راه‌ های اطمینان از اینکه خزنده Moz وب‌ سایت شما را کشف و ایندکس می‌کند، دریافت بک لینک از وب‌ سایت‌ هایی است

که قبلاً در فهرست Moz هستند.

این اساساً یک «میانبر» برای سایت شما در اختیار خزنده Moz قرار می دهد.

البته دریافت لینک از وب‌ سایت‌ های معتبر همیشه کار آسانی نیست و معمولاً نیازمند تلاش متمرکز برای ایجاد لینک است.

چگونه امتیاز اسپم سایت Spam Score خود را کاهش دهم؟

هنگامی که توسط Open Site Explorer به شما امتیاز هرزنامه برای صفحه وب انتخابی خود داده شد

می توانید روی خود امتیاز کلیک کنید.

این شما را به صفحه جدیدی می برد که به طور خلاصه معیارهای مختلف امتیاز هرزنامه را نشان می دهد.

معیارهایی که URL آزمایش شده شما با آنها مغایرت داشته است با پررنگ برجسته می شوند

در حالی که مواردی که به URL مورد نظر مربوط نمی شوند تا حدودی شفاف به نظر می رسند.

اساساً کاری که باید انجام دهید این است که بفهمید کدام یک از «پرچم‌های هرزنامه» برجسته شده نگران‌ کننده هستند

و بر این اساس در جهت اصلاح وب‌سایت و/یا نمایه بک لینک خود تلاش کنید. رفع برخی از این موارد آسان تر از سایرین خواهد بود.

شما به احتمال زیاد کنترل زیادی روی مواردی مانند کپی صفحه نازک خواهید داشت و می توانید این “پرچم” خاص را با نوشتن

کپی صفحه منحصر به فرد توصیفی و جذاب در هر صفحه پرچم گذاری شده اصلاح کنید.

با این حال، تنظیم مجدد نسبت پیوندهای دنبال شده و بدون فالو در نمایه بک لینک وب سایت شما

ممکن است به یک کار بزرگ تبدیل شود که بسته به اندازه پروفایل بک لینک و سطح تخصص شما ممکن است چندین ماه طول بکشد.

تا آنجایی که به امتیاز هرزنامه مربوط می شود، قطعاً پیشگیری بهتر از درمان است

بنابراین باید بهترین شیوه های آنلاین را به عنوان بخشی از فعالیت های تجاری روزانه خود در نظر داشته باشید.

راه حل کاهش اسپم اسکور سایت

راهنمای مدیریت امتیاز اسپم وب سایت Spam Score
راهنمای مدیریت امتیاز اسپم وب سایت Spam Score

البته گفتن آن برای ما آسان است، اما آن وب سایت ها و کسب و کارهایی که به سادگی نمی توانند دوباره از صفر شروع کنند چه می شود؟

متأسفانه هیچ «گلوله نقره ای» در مورد کاهش امتیاز اسپم وب سایت هایی که دارای پرچم های متعدد هستند وجود ندارد

زیرا بدون شک هر سایتی مشکلات و چالش های منحصر به فرد خود را خواهد داشت.

معمولاً برای پایین آوردن امتیاز سایت به سطوح قابل قبول برنامه ریزی و کار سخت زیادی لازم است.

این همیشه در محدوده تخصص اکثر صاحبان وب سایت ها و مشاغل نیست بنابراین بهترین توصیه در چنین مواردی این اس

ت که یک حسابرسی فنی کامل SEO را از یک آژانس بازاریابی دیجیتال حرفه ای سفارش دهید.

در حالی که ممکن است به نظر می رسد که در یک مقاله به فروش می رسد اما حقیقت موضوع این است که اکثر آنها نمی توانند

بدون کمک خارجی از افراد با تجربه تر در این خط، صفحه را از نظر امتیاز هرزنامه به طور مثبت حرکت دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *